15 February 2010

"Två" födelsedagspresenter :)

Idag så fick jag TVÅ födelsedagspresenter...juppi!
Visst, de är 15 dagar för tidiga, men who cares?!!...Okej, det är egentligen bara en riktigt present, den andra saken bara gjorde mig glad.

Jag var mindre duktig idag...eller, ja, beroende på vilket perspektiv man ser det ifrån. Jag hade den högsta vikten imorse, räknat i år, vilket kändes väldigt hemskt! Var väldigt duktigt med maten idag..och jag gick ut på promenix, 7km i -10graders kyla, vilket kändes underbart. whoohoo me :).
Jag fick dessutom gå och hämta ut ett stooort paket ifrån utomlands..:D

Mindre bra idag är att jag inte ens försökte skriva min rapport på referensobservationer, vi har dock inte heller fått någon inlämningstid imorron, dessutom så har jag ingen aning om hur en rapport ska se ut, och läraren har inte heller lämnat ut några instruktioner, vilket känns sådär faktiskt!

Fick för mig under förmiddagen att jag skulle börja titta på alla de där C serierna..det vill säga CSI och NCIS...jag vet inte än om det är något för mig än..eftersom jag inte har hunnit titta på dem än..men jag har i nuläget sett 7 avsnitt av NCIS Los Angeles, eftersom jag bara inte kan motstå Chris O'Donnell...hehe...


Detta var i mitt paket:



Min första officiella födelsedagspresent (om vi räknar bort iPhonen som var en kombinerad present)! Skickat en lååång väg från min bästis där hemma :). Ser väldigt mycket fram emot att hänga upp fina örhängen och annat på den...


Min andra present kan sammanfattas med orden : GODKÄND, japp, det är det jag fick på min förra hemtenta! Oj, så förvånad och så otroligt glad jag blev!!
Tentan som jag verkligen trodde jag skulle få rest på..den skrev jag om här! Nu gör det i alla fall ingenting om jag får rest på mitt dumma PM...jag får fortfarande misslyckas en gång...Yay Me :)

Men, tyvärr så ledde mig lyckoruset till att bli väldigt sugen på mina favvo-chips...och vips, så hade jag ätit upp 280g Paprika Chips, nyligen importerade av Mamma till mig...nu är de slut :(..tyvärr, och jag passar inte in i mina Jeans imorron..ännu mer synd...

Förresten, så var det någon som gissade min vikt i helgen..kommer absolut inte ihåg hur vi/han/de kom in på detta ämne, men tror den här gången faktiskt inte att det var jag som började med det!..Men i alla fall så gissades det minst 10kg mer än vad jag väger..hmm, undrar hur hemsk jag ser ut egentligen....

No comments :

Post a Comment