02 February 2010

Helgen i bilder

Jag funderar på om jag ska lägga ner bloggen, det känns som om jag inte har så mycket tid att skriva som jag skulle vilja..å andra sidan så gillar jag att ha någonting konstant i mitt liv..så jag får se...se om jag får mer tid när den här veckan är över.

I lördags var vi som sagt på Pizza Hut och åt buffé, därefter gick vi runt och skojade en hel del på IKEA..Har hittat en kamera jag vill ha på SIBA, men inte köpt den, då jag inte har råd..får se om jag kan önska mig halva i födelsedagspresent eller nåt...

På vägen tillbaka åkte vi förbi Maria och tog en fika, hon hade bakat kladdkaka, mmh så gott :D

I söndags så gick Mamma och jag i över tre timmar, hälften ute på Mälaren, andra halvan var vägen hem..ååå vad jag frös!! Hade så iskalla fingrar..usch!

Igår så tog jag med Mamma till Uppsala, jag hade föreläsning och hon gick runt i Uppsala själv, träffade henne efteråt, tog Lunch på Max och vi shoppade lite..hittade två fina linnen och ett nattlinne, köpte en jätte fin Bodybutter och en Dush-gel som luktar väldigt gott.

Idag så blir det massvis med plugg, måste lämna in en PM-synopis, jag har ingen aning vad jag ska skriva om..är helt lost och vilse och nära panik..Mamma åkte själv till Stockholm idag..får väl hoppas att hon inte går vilse. Har lite dåligt samvete att jag inte följde med..eller i alla fall följde med upp till järnvägsstationen så att hon får hjälp med att lösa biljetten..hon kan ju faktiskt inte språket.

Så nedan kommer massvis med bilder som jag har tagit under helgen...



Glassen på Pizza Hut..HAHA

Så här roligt kan det vara...


Jag och min nya kompis på IKEA


Jag med "fruset" hår..haha






RIVELLA !!! Snart dags för Rivella-frossande :D





Finfina espresso-koppar som jag fick :D

No comments :

Post a Comment