22 February 2010

Måndag

Det är måndag igen, det var -27grader när jag vaknade, så jag somnade om igen. Ingen skola för mig idag, hoppas att det är varmare imorgon, eftersom då måste jag faktiskt åka!

Jag har inte riktigt orkat skriva på sistone, vet inte riktigt varför, det känns som om jag har en klump i halsgropen, någon form av ångest, men jag har ingen aning varför..och då blir det svårt att skriva.

Lite kort om dagarna som har gått och de som komma skall:
  • Referensobservationsredovisning gick väl så där, läraren hade andra föreställningar än jag/vi
  • Jobbigt att stå en hel timme(!!!) framför klassen!
  • Det blev en hel del kritik på mitt PM, men som jag har förstått det så behöver jag inte komplettera, får veta mer på fredag.
  • Mitt betyg från förra kursen har fortfarande inte rapporterats in och jag börjar bli lite paranoid och osäker på om jag verkligen har fått godkänd.
  • En hel del folk är bjuden på födelsedagspartyt som jag ska ha på lördag, klart större antal killar än tjejer och börjar fundera över hur patetisk jag egentligen är..haha
  • Det ska bjudas på smörgåstårta, som jag inte äter, eftersom det är tydligen bara svenskar som tycker om det..eller så kanske är jag ett freak..eller så är det all laktos som får mig att må illa..hursomhelst så måste jag komma på något mer att bjuda..jag måste ju äta också..det är ju trots allt min födelsedag...
  • Ska även bjuda på tårta, och det kommer att finnas vin och öl..
  • Den som vill titta på melodifestivalen får dra ****
  • På söndag ska jag på "make-up-party"..får se hur det blir :)
  • Har fått klippning den 4. mars, lite synd att jag fortfarande är ful i håret på lördag :(
  • Den 6. mars ska Lena hålla ett födelsedagskalas åt mig...*känner mig special*..
  • På grund av trasig bil så blir det nog ingen Pizza Hut middag på min födelsedag, jag som har sett fram emot en god förrätt, mumsig Pizza, delicious efterrätt och en god drink..aja..That's life...
  • Det verkar som om jag har fått praktikplatsen i höst :D
  • Har datalabb imorron - hjälp!
  • Ska ut och leta efter ett klädesplagg att ha på mig på lördag - förhoppningsvis imorgon.
  • Glad över alla guldmedaljer my nation redan har fått ihop...räknar jag ihop alla medaljer "mina" länder har fått så är jag the Queen..haha..bra att man har dubbelt medborgarskap..
  • Jag lyckas inte logga in på facebook med min iPhone..irriterande
  • Så, nu ska jag städa lite, sedan plugga...
Fick hem ett mobilskal i torsdag...*Me Nöjd* :D

No comments :

Post a Comment