05 February 2010

Mätt

Ojojoj vad mätt jag är. Det känns som om jag aldrig mer kommer att bli hungrig igen. Helt slut! Det verkar som om grannen har kompisar över, mycket skratt och prat därifrån, blir nog en lång natt. Men jag är inte direkt helig jag heller. Efter kvällens film ( music and lyrics) kollade vi på tysk tv. Efter nån slags frågesport började kvällens nästa programm, nån jätte känd stå-uppare, vi kollade i en timme, vi skrattade så hårt att jag fick ont i magen och tårarna bara rann nedför kinderna, oj så roligt.
Jag tappade förresten mobilen igår, hela skalet gick sönder :( blav jätte ledsen, men mobilen verkar det inte vara något fel på,skriver ju på den just nu.
Jag hann inte plugga så mycket som jag hade velat, vem hade trott att det tar en hel dag att läsa 50 sidor, fattade ändå knappt nåt om ' recall' och ' precision' .
Imorron blir den en snabbvisit i Västerås, på seneftermiddagen bär det av till Arlanda igen.... Pappa typ ramlade idag förresten på hans gå/spring/motionsrunda imorse och bröt troligen fingret. Det såg hemskt ut på skype, aj.
Nu ska jag sova, vill drömma nåt kul. Synd att man inte kan välja sånt....

No comments :

Post a Comment