07 February 2010

Weird Sunday

Konstig dag idag. Går och lägger mig nu med magont. Har iaf fått hem bilen, still trasig. Pappa agerade bilmek genom mejl, sött. Försökte plugga en del idag, det gick inge bra. Var sugen på pizza trots en hel veckas skräpmat,ajah, tur(eller otur?) att det finns online-pizza med hemkörning. Det var gott men nu mår jag ännu mer illa. Seminarium imorron.
Ska till Stockholm på tisdag, kanske ska träffa en kompis som jag inte sett på snart 10... Han pluggar i Stockholm det här halvåret, så det är ju självklart atr vi ska ses:) prata om gamla goda tider... Problemet är bara att jag har blivit lite schizophrenic.. I mitt huvud är det som förra året när jag alltid åkte in för att träffa S. för att hitta på nåt kul, undrar varför jag måste känna så:(. Är inte riktigt förberett inför imorron, har ont i magen.
Är bjuden på middag/födelsedagskalas på lördag:D kul!!! Måste börja fundera när,om jag ska ha ett kalas.. Usch, hatar sånt. Menmen, en konstig söndag kan bara åtföljas av en sunny monday.. Right?

No comments :

Post a Comment