19 February 2010

Isn't it ironic

Okej, jag har mycket att skriva om...men Sorry, jag har bara inte tid just nu..förhoppningsvis i helgen...är nämligen ledig heeeeela helgen...woohooooooooooo!!!!!

Kollade precis på veckans avsnitt av Grey's Anatomy (Time Warp)...och det enda jag har att säga..är "Isn't it ironic ??",,,,Jag syftar på sista scenen typ..

Aja, nu ska jag fortsätta kolla på NCIS..har snart sett de första 10 avsnitten..jag hoppas att det blir bättre med tiden..! Synd att Bones och NCIS Los Angeles har uppehåll...och Top Model 14 har inte börjat än :(

Förresten, vem har beställt all snö?!?!?!?!?!?!?!?!?!!!!!!

det är en hel del jag vill skriva om:
- semester
- artikel om chick-lit clichés
- födelsedagen
- min vecka + plugg
- Aids, iaf efter ikväll!!
- det var nåt mer jag inte minns just nu :(

No comments :

Post a Comment