11 February 2010

Babbel, funderingar och en fråga..

Det är torsdag idag, igen, har precis stigit upp, tycks inte kunna sova så länge längre, börjar jag bli vuxen? Redan? Bläää

  • Har bokat biljetter till filmen "Valentines Day" på söndag, japp, på Alla hjärtans dag..haha
  • Det slog mig nygligen, jag har just nu inte en enda killkompis, ingen här i närheten, vad är det som har hänt? Jag har ju alltid haft massor med killkompisar :S...*Miss it*
  • Idag är dagen som jag måste läsa all kursmaterial mellan himmel och jord, komma på ett PM-tema och skriva detta PM också...idag finns inte!
  • Jag har sagt till om klipptid, men inte fått någon än. Så kan det bli när man klipper sig privat..men jag är nöjd där, så jag kan vänta (hoppas jag, det kliar i fingrarna att själv göra något åt det)
  • Mitt nya nyttiga motionsrika leverne börjar..på Måndag!

---> Hjälp! <---
Om jag nu ska ha ett födelsedagsparty, vad ska jag ha på mig??? Jag är totalt värdelöst när det handlar om sådant! Jag har aldrig på mig kjolar eller klänningar. Jag är en Jeans-tjej. Men om jag nu ska ha jeans, vad ska jag ha till? Någon som har något förslag? Helt lost ju!! Tack :D

No comments :

Post a Comment