13 February 2010

Helt slut

Jag är helt slut, så slut, så slut. Åh hjälp. Gårdagen präglades av en massa sammanbrott och panikångest, stora tårar, små tårar och en massa annat irrationellt tjafs. Nu är PMet inlämnat, 25timmar försenad, 1 sida för kort och inte tillräckligt vetenskapligt för att få godkänd. Känns rejält läskigt att någon ska opponera på det, usch blä , så pinsamt. Jag vet, jag säger alltid så här, men det är lite annorlunda den här dagen. Jag ville göra något helt annat än vad det blev, jag körde fast rejält igår och blev tvungen att radera flera sidor och börja om igen. nu har jag inte lagt ner tillräckligt mycket tid, inte läst igenom, osammanhängande, osv. Nu börjar fingret göra ont av att skriva på iPhonen.
Är på födelsedagsmiddagen/festen, har en katt i knät, druckit en halv flaska mousserande vin, är lullig och mätt, mår bra trots lite kvarhängande ångest. Imorron är det den där värdelösa dagen som heter Valentine's Day. Usch, jag måste nog säga att jag aldrig har fått en ros denna dag och lär aldrig göra det heller. Who cares:). Ska handla mat imorron och gå på bio, ska se Valentine's Day, men den hade lika gärna kunnat heta: Filmen med en massa snygga kändisar, McDreamies och McSteamies, McHotties och McAlba och lite ögongodis för killarna... nu ska jag gå och vara lite social igen....

No comments :

Post a Comment