28 February 2010

Hatar rubriker...

Trött och helt slut idag. Orkade faktiskt inte åka ut till Hummelsta för att gå på den där Make-up grejen, det hade säkert varit väldigt kul...den positiva sidan är dock att jag ändå inte hade haft råd med någonting så det kanske är bättre att sitta hemma...

Har precis ätit massor med tårta, godis och chips..ååh vad jag kommer att ångra det här sedan...men jag ska inte bli seriös förens i april...3,5 månader borde räcka..hoppas jag.

Ska försöka skriva om igår lite senare..får se...
Det har rasat en massa snö från tacket..även takpannor och 10-15meter långa stålrör..vet ej vad de kallas, men tror att de är supposed att hålla snön på taket...nu är det stora hål i taket..uschusch..undrar vad som händer med det...

Jag skulle kunna behöva några veckor ledigt från skolan för jag vill se NCIS-alla säsonger nuuuu. Jag är fast i det hela nu..jobbigt.

Stora problemet just nu är att serien får mig att vilja bli en Goth..Gud, vad underbar Abby är..vill vara som hon..åååh!!!

Imorgon är det datalabb, är helt oförberedd och på onsdag börjar nästa kursen, dummis mig har inte ens tittat på litteraturlistan, det lär jag få ångra Big Time!

På torsdag ska jag klippa mig, juppie..eller ja, färga håret..hoppas jag-.--klippa behövs inte..mitt hår har varit snäll de senaste hmm..4 månader!!(hjälp vad tiden går!), så det är inte slitet alls :))..På fredag hoppas jag att jag får gå på bio...måste se Percy Jackson..japp, jag är en nörd..men jag älskar Sean Bean..I don't care att han bara är med i några få scener.. dessutom så gillar jag Pierce också..det har jag gjort sedan jag börjat kolla på Remington Steele när jag gick på högstadiet!
På lördag blir det en liten middag ute på landet..och på söndag ska det förhoppningsvis ses Alice på 3D på bio :) :) :)

Fick några trevliga presenter igår förresten...några flaskor drickbart, en rosa chokladask, en finfin lila blomma- som Peter sa, han gjorde den själv, det tog vääääldigt lång tid..haha..
3 underbart finfina skålar med en personlig touch som nästan fick mig att gråta..så rörd var jag..
fina hemma/tränings(om jag nu skulle börja med det någon gång) kläder - svarta Puma -mysbyxor och en svart Puma-hoodtröja med rosa inslag och ett fint armband som jag hade på mig hela kvällen och blev blixtförälskad i...jag har på grund av mina handledsproblem aldrig kunnat haft armband, eller klocka..men den jag fick igår var skön och len och störde mig inte ett dugg :)
Nä, nu ska jag fortsätta titta på NCIS....hoppas att Bones börjar snart igen..saknar det!! Så det så!

No comments :

Post a Comment