15 February 2010

Alla Bläblä's dag







De här är det närmaste ett rött hjärta som jag kom, å andra sidan så var det här faktiskt i lördagskväll, det var någon som kastade godis på mig, elakt ju!

Igår väcktes jag av att solen sken in genom fönstret, lyckades dock somna om och hade en härlig dröm om en fin och vacker sommardag, inte ett moln på himlen, varmt, grönt, gult, härligt! Eftersom jag då hade så stora vårkänslor så struntade jag i att det var flera minus-grader, flera meter snö utanför dörren och tog på mig mina rosa-må-bra-skor som jag köpte till mig själv i födelsedagspresent förra året.

Dessutom så tog jag på mig min skinnjacka och en varm rosa halsduk och solglasögon :D

Åkte till Västerås där jag köpte nya hörlurar på Mediamarkt, rosa såklart, mina gamla gick sönder i veckan. På Lagerhaus köpte jag den här gulliga lilla konstiga grejen..





Efter ett kort besök på apoteket, där jag köpte Zyx (har fått rejält ont i halsen igen :( ) så bar det av till bion. Filmen var faktiskt underhållande. Inte för förutsägbart, inte för sockersött och den bjöd på en hel del skratt faktiskt, Me like :)


Så, idag ska jag försöka äta nyttigt, gå ut på en promenix, samt skriva rapporten som skall lämnas in imorgon, även fast jag inte har någon aning vad en rapport är för någonting ...:S aldrig skrivit en sådan förut!

No comments :

Post a Comment