29 January 2010

Nope, kommer inte att gå ner i vikt anytime soon!

Jag har inte mycket tid att skriva på sistone..och absolut inte idag :D

Vilket underbart vinterväder vi har!! Sol, mycket snö och iskyla...längtar dock otroligt mycket till våren..butikerna fylls med vårens sortiment..allting är färgglatt och somrigt..och vad jag längtar!!

Hade en myspys-dag med mycket skratt och prat och god mat..(ska ha ångest om skolan imorron, eller kanske på söndag...inte nu)

Sitter i vardagsrummet nu..det är tyst i huset, borde snart gå och lägga mig...

Så ser det ut i badrummet nu:


Me like :D

Här kommer några anledningar till dagens rubrik:

- En påse med chokladnötter/russin/frukt..mmh så gott


Mumsigt!


Chokladigt...


Favvo-chipsen..


Och så gröna osten jag älskar att äta till pasta/bacon/gratängost/äppelmos...mmh så gott :D



Så. fler bilder kommer imorron..kamerans batteri tog slut...

Imorron så blir det Pizza-buffé på Pizza Hut, ett Ikea-besök..och kolla ny kamera på Siba/ElGiganten...

På söndag ska vi ta en tur på isen..synd att vi inte har några skridskor :(

Förresten, ville bara tillägga, jag har ändrat åsikt angående "Dating-Detox"..jag älskar den..jag skrattar rakt ut flera gånger, kan inte sluta läsa den..tycker den är underbar!!

No comments :

Post a Comment