28 November 2009

veckan som har gått...

I veckan som har gått så har jag:

  • försovit mig big-time och missat en väldigt viktig föreläsning
  • struntat i allt som har med A C eller V = {x N 0 x 10} att göra och kollat en hel dag på Top Model 13 (där mina två favoriter var i finalen, var ledsen/glad samtidigt).
  • haft redovisning om våran hemsida, som jag nog bättre inte skickar en länk till..haha.
  • haft seminarium där jag var rejält uppkäftig mot seminarieledaren, vilket nog inte uppskattades.
  • blivit väldigt nervös så att jag bara babblade på och gjorde att folk tycker att jag är ännu konstigare/knäppare än vad jag är.
  • köpt en alldeles för stor tröja, även fast det var storlek S.
  • fått reda på att jag ska få en Iphone 3GS i vitt med rosa skal eftersom det är tydligen mer tjejigt än en svart sådan...får det betalat i ett år, vilket känns lyxigt just nu, med gratis internet....som kombinerat julklapp/ 25-års present...får en ju undra vad jag ska få om 5 år.....
  • bara motionerat 1 gång ( i tisdags), eftersom de andra dagarna kom jag antingen hem väldigt sent eller det regnade så otroligt mycket...MEN...
  • jag köpte en ny våg (tröttnade på den gamla pga många anledningar - var typ tvungen att slänga den i väggen för att sätta igång den ju!!!) och gick genast ner 1 kilo...funderade på att köpa 10 nya vågar och gå ner 10 kilo, men det funkar nog inte så...nu har jag spenderat en hel minut!! på att fundera om den gamla eller den nya stämmer...tråkdagars problem haha...
  • kollat på en film med en hunk i "My life in Ruins"
  • haft en mysig lördagseftermiddag med glögg och pepparkakor, salami och ädelost (jag vet,jag har konstig smak, sorry)

  • nu ska jag få se vad resten av veckan har för surprise for me....plugg skall det bli imorron i alla fall...nu ska jag mysa ner mig i sängen och läsa.......

    No comments :

    Post a Comment