22 November 2009

att lägga en lat helg till dokumentation

Lat helg, verkligen!
Lat helg med B-action filmrullar, lat helg med alldeles för lite sömn :S, lat helg med Top Model 13, lat helg med Lost Realms, Curse of Babylon 2, lat helg med dokumentationshemsidegrejsblirgalenpådetsnartsnurrarruntochbabblarochskenarivägalldelesförmycketomdokumenbgreppetajjjjjjjjjjjjjjjjj
lat helg där jag inte kunde åka till V-ås pga just ovanstående. Dessutom så har jag beställt 9 böcker på bokus, 3 till på adlibris skall det bli...juppie..hoppas att det finns några bra, så att mitt jullov blir det bästa någonsin...ledig för första gången på över 5 år :).
Har fortfarande inte lyckats komma över det faktum att New Moon lämnade mig alldeles känslokall, ska inte den vara sorglig och göra ont i hjärtat? Uschusch...nä, nu ska det bli lite Bryant läsande..:S
Lång och jobbig vecka framför mig...inte ens helgen kan jag se fram emot...uschusch....

Hoppas att regnet slutar snart och solen kommer fram

No comments :

Post a Comment