15 November 2009

Little Black Dress...

Vad är ett dokument?

Måste verkligen komma på något smart, kreativt. Vi måste göra en hemsida om dokumentbegreppet, men jag har ingen tydlig bild över hur jag vill att det ska se ut, har börjat göra en liten mindmap, kanske jag kommer på den idén inatt, one can always hope :)

Börjar få lite för många Little Black Dress Books...







Jag har inte gjort så mycket idag, städat, diskat, varit i Västerås, köpt en mysig violett kofta, bakat mina favorit snacks med smördeg ost och salami, läst 1 bok, pluggat massor...nu ska jag gå och lägga mig snart..hoppas bara att grannarna bli något tystare snart :S...
Fick för övrigt veta idag att jag ser hemsk ut med min nya hårfärg..tack så mycket, precis det jag ville höra..aaargh!

No comments :

Post a Comment