19 November 2009

Here they are

Så, nu har jag hämtat ut biljetterna, Yay :) Känns kul!



Har precis spenderat kvällen med att kolla på True Blood, är fortfarande på första säsongen, har liksom aldrig blivit av helt enkelt. Kollar på den på Blu-Ray, stör mig väl mest på allt make-up som man ser så tydligt..haha..

Jag har reached an all-time-high med vikten, vilket känns mindre kul faktiskt. Men jag har inte motionerat på två veckor (vilket inte har hänt på väääldigt länge faktiskt!!!) och min mat har väl inte varit så himla nyttig heller.
Att börja ta tag i det på en fredag känns otroligt, så det får bli en fresh-start på måndag, motionera, nyttig mat, rätt inställning osv. ...
Imorron blir det en massa plugg och bio (!!) på kvällen, på lördag ska jag åka till Västerås, igen, och på söndag blir det förhoppningsvis inte så mkt mer än ligga i soffan och lata sig..haha...borde dock städa någon gång också.

  • Måste beställa en massa böcker i helgen, så att jag har nåt att läsa under jullovet
  • Ska lägga en stor beställning på filmer också :)
  • börja fundera på julklappar...lika vilse som alltid....

No comments :

Post a Comment