04 November 2009

Hej

Hej, Mitt namn är QN, jag är väldigt oansvarig och dum i huvudet. Nice to meet y'all!

Jag fick 4!!!! paket idag, ett som kom hem direkt, Management på blu-ray, intressant film, det hände inte mycket, (jag gillar ju filmer där det inte händer mkt, som till exempel Lost in Translation, en av mina favoritfilmer, en film som jag måste se själv, helst sent på kvällen), den var inte så rolig som jag trodde att den skulle vara, inga pinsamheter alls (tur det!!!), Steve Z. är en sötnos, Jennifer A. var bara ful. Ingen film jag rekommenderar bara så där, eftersom jag vet min ngt säregna smak, dessutom var det rätt film på rätt tidpunkt på rätt dag..och tänk om man hade någon som "worships" en så där!!!!!!

Satt sedan och katalogiserade/klassificerade i 4 timmar, utan rast/paus, kom inte så långt, men var sedan tvungen att gå ut i snöyran för att hämta resterande tre paket, en hade jag avi på, en bara kolli numret och tredje ett sms-kolli-nr-avi. Gick 7 km sammanlagd, vilket kändes ganska bra, om än lite jobbigt, måste verkligen gå och köpa en fin mössa!!!!

Andra paketet innehöll min laptopbricka och en påse med malibu-rom-choklad-praliner, kan inte uttala mig än om laptopbrickan, den är rosa, den är stor och den verkar vara alldeles för dyr. Men sånt är livet, jag orkade inte göra en själv, varken tid eller ork, så det fick bli den här. Jag kommer säkerligen att ha användning för den. Malibu-chokladen var god, om man gillar alkohol i chokladen...:)
I tredje paketet fanns det en del blu-ray filmer, bl.a The Proposal (som redan skulle ha kommit i förra veckan, men eftersom en film blev försenad och jag tog samleverans så fick det bli idag istället)
I fjärde paketet fanns det Star Trek och en hel del amerikanskt godis (även fast några utav de tillverkades i SCHWEIZ!!!!!!)

Så nu har jag tillbringat kvällen framför tv:n, kollade på The Proposal på blu-ray, mysfilm, gillar Sandra Bullock, det har jag alltid gjort, men gillar faktiskt också Ryan Reynolds, pga många olika saker, men huvudsakligen för att han är gift med Scarlett J. men inte för att han gifte sig med henne, utan för att hon gifte sig med honom! S. är min idol, och om hon tycker att R. är värt det så måste det finnas ett uns av sanning i det!
Det blev tyvärr en hel del godis/choklad och ännu mer tyvärr två glas rödvin, på nåt sätt hör rödvin och choklad ihop i min hjärna, kan inte dela på de två! Dumma kväll på Gran Canaria i Augusti '08 är att skylla för det!!!!!!!!!!Sedan den kvällen kan jag inte längre äta choklad utan att dricka/bli sugen på rödvin :(

Så nu är jag lite lullig, skulle kunna sova som en bebis, men nej, jag har tyvärr 9!!! uppgifter kvar att lösa, det vill säga ca 2 timmar eller mer :(

Imorron är det grupparbete och seminarium. Ångest inför vad jag ska ha på mig...pirrigt i magen inför seminariet av någon konstig anledning :P, känns bara "blä" inför grupparbetet....hoppas att det inte blir en avstickare till HM bara efteråt....

No comments :

Post a Comment