06 November 2009

Hjälp!

Vad är det jag är bra på? Vad? Är jag bra någonting? Börjar bli lite frustrerad här. Har haft några motgångar..vikten, vänner eller saknaden därav, osv.. min totala oförmåga att visa att jag faktiskt bryr mig, att jag tycker om dem osv...

Försöker alltid lugna mig med: men han/hon är ju inte perfekt, så då behöver du inte heller vara det! Men my mind svarar alltid med: men han/hon är ju hur duktig som helst på det och det!!

Eller så, men han/hon har inte den perfekta kroppen (inte att jag bryr mig, aldrig brytt mig om det hos andra!)..men folk gillar honom/henne, så då gör det ingenting att min favorit mat består av chips och godis, men my mind svarar alltid: men han/hon är ju sjukt duktig på det och det...osv...


arrgh...vad är jag bra på? vad är jag så duktig på att det väger upp för mina tillkortakommanden...vare det sig är vikten (titta vad tjock hon är, haha, flodhästen...hahaha hennes ass är för tjock för att passa igenom det....jag trodde att den tiden av mobbing hade gått över..men nähää) eller det är mitt sätt att vara, känslosamheten eller andra defizit i min hjärna...

vad är jag bra på? INGENTING!!!....aja, nog med det, har faktiskt haft en hyfsad dag....Nån vacker dag kommer jag att ändra mig, så att jag passar in i alla andras normsystem! Men den dagen har inte kommit än...love me or hate me! Så det så!




Har förresten bokat två biljetter till New Moon den 20.Nov. idag, vet inte vem jag ska gå med än..två platser är bokade iaf....var först!!! nu är den typ slutsåld..haha..

No comments :

Post a Comment