29 November 2009

Sugar high

Ojojoj, jag är hög på choklad! Hög på choklad och low på ångest, vilken kombination. Har precis ätit världens godaste bakelser, brownies, biskvier och en massa annat gott med myyyycket choklad, in fact, jag fick flera lådor fulla med choklad-bakelser...när ska jag äta upp allt det där? Jag har ju faktiskt satt upp ett mål, att går ner 2 kilo fram till jul (då är jag fortfarande långt ifrån vikten som jag hade förra julen, men ändå), hur ska jag klara det nu...aldrig att jag kan motstå så goda bakelser...I'm in heaven!!

I dare you to read page 184, oh my God,,....Boken blir bara bättre och bättre...why have you been hiding on my bookshelf...arrrgh!


By the way jag lägger till ett foto på mig...väldigt hemskt sådant..fult...men jag undrar..hur f*n var det möjligt att jag var så där äckligt smal i ansiktet?? Fotot är ett år gammalt...


No comments :

Post a Comment