11 November 2009

Gigantic

Jag har inte så mycket att säga just nu. Mycket som händer som jag inte kan skriva om här. Saker och ting som händer i världen som gör mig förbannad, och lite annat trams.

Jag är förkyld igen, ont i halsen, snuvig, ont i lederna, men jag har ingen feber, så jag antar att det är ett bra tecken. Sitter i sängen hela dagarna, och pluggläser, varvar med att lyssna på musik, eller så sover jag. Helt enkelt. Jag känner mig lite nervös inför imorron, hemtenta, jag har ingen aning vad den kan komma att handla om, svårt tema att skriva en tenta på.

I brist på annat så tänkte jag bjuda på några kort från Gran Canaria...så att man kan drömma sig bort, nånstans där det är varmare, soligt inte grått, kallt och blött som här....
















1 comment :

  1. Vi vill åka till Gran Canaria när min sambo mår tillräckligt bra, rekommenderar du det?

    Om du vill kan du lägga till mig på facebook, är så otympligt att kommunicera genom bloggarna. Helen + Smedlund heter jag, nog den enda. =)

    ReplyDelete