02 November 2009

Det får vara nog för idag

Så, jag har nu arbetat mig vidare igenom N -Geografi och M-Etnologi samt H-Skönlitteratur. Det blev hela 5 ! uppgifter till, så nu har jag gjort 8 utav 29, det går framåt, men hjälp så lång tid det tar.
Har även lyckats att ta mig ut på en promenix, 1 timme, nu har jag ont i halsen igen så jag ska dricka en varm kopp te och gå och lägga mig. Har lite ångest inför imorron.

Börjar fundera lite mer på det där med vaccineringen, ska jag, ska jag inte...och framförallt får jag? Har inte kollat så noga efter information ( och jag ska bli informationsvetare, haha), det jag hittills har sett står det "giltig ID" ,men vad är ett giltigt ID-kort? Måste det vara svenskt? För ett sådant har jag inte. Aja..jag får se...är inte särskilt förtjust i idéen att vaccinera mig eftersom jag kommer att få feber och svullen arm och bli trött..har inte tid med det...

No comments :

Post a Comment