03 November 2009

Tangled up in you

Så, då är man hemma igen. Precis nyduschat, romantisk duschning, kan se månen genom badrumsfönstret..haha. Jag hade en otroligt fin och vacker utsikt när jag satt på bussen på vägen hem. Solen gick precis ner, svarta siluetter mot en orange bakgrund..otroligt vackert. Dessutom hade jag föreläsningar i en vacker byggnad idag...men kallt var det. Hjälp vad jag frös. Och det var kanske inte heller så särskilt intressant.

Jag kunde inte sova inatt. För många tankar, rastlös. Den här tiden på året är alltid svårast. Så är det bara. Lyssnade på Theory of a DeadMan och stirrade bara ut i intet. Måste ha somnat nån gång efter 2, vaknade 5....

Ska strax sätta mig framför tv:n, äta en kyckling/bulgur sallad och kanske dricka något gott till. Mer orkar jag nog inte göra idag.

Bra saker:
  • Fick hem A Field Guide to Burying Your Parents idag
  • Laptopbrickan från Bluebox.se skickades idag
  • Köpte en till Body-Soufflé :)
  • Köpte Total Film, min favvo-tidning
  • Är "ledig" imorron
Dåliga saker:
  • Alla mina kläder är för tajta
  • Har ökat med 6 cm på midjan, 2 cm på låren, ingenting på överkroppen, så ser ännu mer ut som ett päron nu!
  • G.I Joe kom inte idag
  • Det är November
  • Det är trist, grått och deppigt!
  • Måste göra klart uppgifterna till seminariet
  • Hemtenta snart
Aja..ska sluta gnälla nu...det är faktiskt ganska bra just :)...ska bara vila och värma upp nu.

No comments :

Post a Comment