01 June 2009

To Do List!

Ojojoj, vad tiden går!
Jag löste Twilight problemet, jag köpte Eclipse som audio-book och lyssnar på det medan jag är ute och går. Jag har redan lyckats gå 30'000 steg sedan igår morse! Och jag ska strax ut igen...dessutom är det bra att lyssna på engelska också..inte bara läsa!
Jag har dock inte lyckats skriva några PM än, men vem vill plugga när det är så fint väder? Det ska ju regna igen imorron..
Måste göra en lista över allt som ska göras och hinnas med innan jag åker:
  • Skriva 5 stk. PM
  • Skriva 1 Hemtenta (den andra ska jag skriva i Juli, hade jag tänkt)
  • Förbereda mig inför opponeringen
  • Försöka få tag i böckerna jag behöver till tentan
  • Köpa present åt mamma och pappa
  • Hämta väskan uppe på vinden
  • Packa
  • Gå på akademibokhandeln
  • Apoteket
  • Fika med H
  • Fika med S
  • Gå på bio
  • Fira Antons student
  • Handla alla smågrejor som behövs inför resan
  • Synkronisera musiken mellan min stora laptop och min lilla
  • Boka resan till Paris!
  • Allt annat jag har glömt!
Så, nu ska jag ut på promenix..sen lite solning på balkongen och därefter ska jag börja med PM-skrivandet, jag lovar!

Fått hem två böcker till idag..det tog sin tid..skickades i onsdags..idag försökte de iaf få ner dem genom brevinkastet istället för att lämna en dum avi....

Fick en till bevakningsbekräftelse idag...Claire Allan - Feels like maybe (men den är lite dyr och tar 26-40 dagar att skickas!!! hmm)

No comments :

Post a Comment