26 June 2009

Thank God its Friday

Jag var på stan idag..ett helt år sen jag var där sist..men ingenting har förändrats.
Ville egentligen leta efter några Jeans..men det finns inte så många affärer så jag hittade som vanligt ingenting.

Jag köpta dock några pärlor så att jag kan göra nya örhängen och halsband..jag var lite trött och orkade inte leta så länge i affären..men jag ska dit igen och köpa mer nästa vecka.


Kvart i tolv i morse kom mitt bokpaket från amazon, jag beställde böckerna i söndags, så det gick hyfsad fort, fraktfritt dessutom och ingen moms..kul:) synd att det inte fungerar på samma sätt till Sverige!

Den ena boken har jag väntat på väldigt länge nu, men det fanns aldrig läge att beställa den, eftersom jag inte har befunnit mig på samma plats i tillräckligt lång tid ett tag nu..men nu äntligen :) perfekt till helgen också!

Så, nu måste jag gå och göra mig i ordning..ska träffa min kompis Roger om 55 minuter..*GLAD*, hoppas det inte börjar regna ....


Girl from Mars - Julie Cohen. Ska bli kul att läsa den..låter roligt och jag gillade hennes tidigare böcker.

Perfect Image - Marisa Heath. Egentligen absolut inte min stil. Ingen aning varför jag köpte den. Men jag har varit lite inne på Little Black Dress books på sistone..så why not? Den passar iaf in i min bokhylla:)..om den blir läst vet jag ej.






Molly's Millions - Victoria Connelly. Jag gillar texten på baksidan..hoppas den är lika bra som den låter.

No comments :

Post a Comment