02 June 2009

Aj

Jag har hittat fyra nya märken på halsen..alla röda och gör ont..sjukt konstigt...som typ en spindelallergi eller nåt...lite roligt är platsen som de första två betten är placerade på, på halsens sida..några centimeter nedanför mitt vänstra öra...ser lite ut som om en vampyr har bitit mig..haha..

Jag har skrivit ett PM nu, med väldigt låg nivå..men jag orkar inte ta tag i det just nu..dessutom är materialet som PMet är baserad på på norska..jag kan ju knappt svenska..norska är rena skjflöshldfjödhgorhgldkfjdrgoaeruyu95u34kfdmglkrfjngoeruhjtugohläaikvgjnetrhngtedobeaujbetroibhjiketrojrhiajmrthuszoöujgzfnhiiiibnzatuohajrojkndgtbujerhoaubdgjktrhoeuy0a8tjikero5u8tygijmbiktnhjoe3u8t5u9h8uy
fattar nada...


Gillar verkligen inte att det regnar och ska göra det hela veckan..regn får mig att vilja krypa upp i sängen dra upp täcket över öronen, lyssna på shinedown och läsa en bra bok och mumsa på choklad. dessutom har jag svårt att motivera mig att gå ut och röra på mig ...en ond cirkel det..

No comments :

Post a Comment