01 June 2009

Running against time

Ingenting, absolut ingenting har gått som planerat idag.
Var uppe redan kl.5, ute på promenix..men lyckades somna om sedan igen, istället för att börja plugga.
Sedan hade jag glömt bort att det var tennis, och den drog ut på tiden så jag fick ställa in min promenad. Bestämde mig istället för att gå ner på stan för att inhandla det sista inför semestern. Det tog ett tag att gå ner dit, eftersom jag hela tiden höll på att tappa den högra skon. (det är det som frustrerar mig med sommaren, det finns inga skor som jag kan ha, eftersom min höger fot är 2 cm mindre än min vänster fot). Sedan lyckades jag spendera en mindre förmögenhet på småsaker, pengar jag inte har.......


Nu har jag precis ätit en skål med jordgubbar och vattenmelon med filmjölk och druckit kallt grönt te till...nu ska jag försöka förbereda mig inför opponeringen...hur jag ska göra med alla PM vet jag inte än..får se...

No comments :

Post a Comment