02 June 2009

Aj till Yay

Yay!!
Nu är två PM klara..juppi ( egentligen inte så mycket att vara glad för, eftersom kvaliteten verkligen är dålig! Och jag har ju inte ens kommit halvvägs ännu!)


Ska strax gå ut på promenix, behöver verkligen lite frisk luft, och det har slutat regna...får väl hoppas att det är uppehåll i minst en timme till!


Sen ska jag försöka skriva PM nr 3, därefter får det vara nog för idag. Måste ju förbereda mig inför opponeringen imorron ju!...


Opponeringen börjar kl. 10, det betyder att jag måste ta tåget kl. 8, otroligt länge sen jag har åkt så där tidigt..hoppas bara att jag får en sittplats..kommer att behöva sova!


Ingen aning hur lång tid opponeringen tar, men jag hoppas att jag kan åka hem igen tidigt på eftermiddagen. Försöker förbereda PM 4 på tåget hem och skriva klart det efter hemkomsten.


På kvällen är det dags att gå på bio, det ska bli kul.....försöker få in PM 5 efter det....

Torsdagen ska jag tillbringa i Stockholm...med hemtentaplugg på tåget....

No comments :

Post a Comment