20 June 2009

Back im Schoggiland

Hello again!
Jag är precis hemkommen till Chokladlandet. Det var en lång vecka, mycket spännande, har gjort en hel del roliga saker..har träffat en hel del människor ( min kusin tyckte förresten att jag borde bli model..haha, där ser man vad för mycket alkohol kan göra med en!) sett en hel del fåglar och fina landskap och städer, dessutom har vår bil blivit påkörd mitt i natten, vänster spegel av, många märken på sidan och intryckt hela bakre vänster sida..aja..med lite försening kunde vi åka hemåt sedan..nu får vi hoppas att försäkringen betalar. Nu ska jag vila, ta ett långt varmt bad (hade bara 12 grader i natt..Gud vad jag frös i min alldeles för hårda säng!!!!) ..läsa ( har i och för sig ingen bra bok :( ), äta godis och vila lite till. På måndag ska det börjas jobba igen!.. Ska lägga till några foton...försöker skriva lite utförligare senare.



Grömitz


Mampf mampf


Lüneburger Schweiz



Två söta pingviner

No comments :

Post a Comment