02 June 2009

Tungt

Väskan som innehåller alla böcker som jag ska återlämna på biblioteket imorron är tung...10 kilo väger den! Hur ska jag orka bära den hela vägen upp till järnvägsstationen, genom centralen..hela vägen upp från pendeln till skolan? HJÄLP!!!!! Måste ju dessutom ta med mig min vanliga väska, med skolmaterial, pocket och musik till tågresan, mat och dricka, laptop...
Jag får träningsvärk av att bara tänka på det :(

Jag har nu försökt formulera en liten opponering, men det låter hela tiden så där : Bra gjort, ja, alla krav uppfylls. Väldigt intressant! Well done! Bra!!! Intressant läsning! Hittade bara tre stavfel! Nej, jag skulle inte ändra något.
Hm, inte särskilt givande eller hur? Måste komma på konstruktiv kritik...eller iaf en motivering till varför jag tycker något är bra...
aaargh..orkar inte mer!!!

ska gå lägga mig nu...måste upp tidigt ..blääää

No comments :

Post a Comment