08 June 2009

Last Day

Och så har den kommit, sista dagen. Jag vill verkligen inte åka imorgon. Känns helt fel på något sätt. Vad tänkte jag på?????

Det blev en hel del röd vin, baileys och whiskey i helgen. Därtill tårta som såg ut som en studentmössa, massvis med god pizza, smoothie glass, choklad, goda mackor och chips. Mycket tennis-tittande...ÄNTLIGEN!!..som man brukar säga " Es git de Bescht ond es git de Rescht!"


Jag måste erkänna, jag försökte inte ens skriva hemtentan. Så den är lagd på is..hoppas att jag kommer att lämna in i slutet på augusti..nu är det sommarlov/sommarjobb först.
Jag har kollat Speed-racer, In treatment och tennis..gått 15'000 steg igår, 0 i lördags...och firat Antons student hos Stefan...
Jag har dock inte börjat packa än..hmm..inte bra...det är ju mkt man måste tänka på ju!

aja..nu ska jag först städa lite, äta lunch och kolla nyheter...

sedan ska jag ta kl.2 tåget till Stockholm
jag behöver:


- Böcker ( jag hoppas hoppas hoppas att jag hittar några!!)
- Jeans ( känns inte troligt att jag hittar några, ett år sen sist...men jag behöver verkligen nya!)
- Kjol (får se...)
- Present till mamma o pappa ( har inga idéer, helt tomt..så det får nog vara)

Runt kl. 5 ska jag sen träffa Helén och ta en fika...
och ikväll/inatt får jag packa...tidigt imorron bär det hemåt....usch?

No comments :

Post a Comment