01 June 2009

The Queen and Nature

Okej, det blev ingen gårunda. Jag hade glömt bort att de visar tennis...(mycket som jag glömmer bort, ville äta min lunch till tyska nyheter idag, som jag brukar göra...men det är ju annandag pingst idag, inga nyheter! och där satt jag som ett fån som inte fattar nåt! haha)

det går tyvärr inte så bra för feddo just nu..han har nog fått samma "bug" som Nole och Nadal...Synd:(

Ser mörkt ut för PM-skrivandet :(

Jag och naturen..igår morse var jag nära att ha ihjäl en liten väldigt söt groda...något större än den jag tog kort på förra året



Sedan lite längre upp i skogen så höll jag på att trampa på en orm..blev riktigt skraj..det var den första ormen som jag har sett i naturen..det finns ju typ inga ormar hemma hos mig...

och i morse så måste jag ha gått in i ett spindelnät..för plötsligt började det klia på halsen..där satt en stor spindel...aaaaaaargh!..Jag HATAR spindlar!..Och nu har jag två bett på halsen..och det kliar...dum spindel som bet mig..grr.

Får se om det blir en gårunda..eller om jag ska ner på stan och handla smågrejorna som jag behöver inför resan..För vem vet vad som händer den här gången ute i skogen..kanske blir attackerad av en älg eller ett vildsvin...

No comments :

Post a Comment