02 June 2009

Uppblåsbart badkar

Det blev inga PM idag heller....däremot satt jag ute på balkongen och läste uppsatsen som jag ska opponera på, för att sammanfatta det: den är 1000 gånger bättre än min. Ingen aning vad jag ska säga på onsdag. Svårt att komma med konstruktiv kritik om allt är perfekt...på min egen uppsats däremot skulle jag kunna lista upp kritik på lika många sidor som den är lång!

Därefter blev det mer tennis..Mr. Big Shirt åkte ut :(...och så ringde mamma och pappa, de kom hem nyss från pingst-semestern ( japp, orättvist att de var lediga idag också!!!)....

Berättade för pappa om mina planer att renovera lägenheten..och hans förslag var att skaffa ett uppblåsbart badkar..hahahahahahahahahahahahahahahahaha

Så, imorron måste jag skriva 5 PM..typ omöjligt. Får se om jag orkar upp om 4 timmar...

väderleksrapporten har regn och rusk hela veckan..6 grader på fredag!...stackars Anton..vem vill fira studenten i vinterjacka?

No comments :

Post a Comment