02 December 2009

Water over her head...

Vilken dag. Jag kom hem nyss, det var väl inte världens mest produktiva dag idag. Känns som om det blir gruppbojkott imorgon. Jag kan inte, jag vet inte vad hon är ute efter och jag får panikångest när jag bara tänker på seminariet. Funderar faktiskt att inte vara med imorron. Fegt kanske, smartare? vem vet. Ska iaf vara med gruppen imorron bitti, hjälpa till med att utforma presentationen osv, men sedan jag kanske ska åka hem, göra en restuppgift på det hela. Vilket självklart kommer att ta otroligt lång tid att göra, men det är kanske bättre än att stå framför klassen och göra bort sig totalt? Det är nog inte så healthy om man är livrädd för läraren :S

Gårdagens löften, jag löftena från i morse känns tyvärr redan långt borta igen. Ingen promenix ikväll tyvärr, jag är trött, helt slut och det är 9 grader minus. Jag är tydligen aldrig nöjd, haha. Nej, men jag har ju faktiskt varit ute idag, gått en 40 minuter sammanlagd i alla fall. Nu ska det bli kyckling-bulgur sallad sedan blir det plugg eller läsning, för vem kan motstå det här?



Jag fick hem 9 stycken böcker idag. De skickades igår från bokus.se som DHL paket. Jag valde den fraktfria varianten och det gick snabbare än med posten, som skulle ha kostat 19kr. Haha. Jag fick veta igår att det skulle ta ca 3 dagar..haha, vad tiden går fort :P. Mitt andra paket, från adlibris skickades i fredags, jag har inte fått det än...*fniss*. Beställde 4 böcker till igår, får se om det räcker eller om jag måste köpa några fler..jullovet är trots allt ganska långt med mycket ledighet :)

Köpte nya Total Film idag och brittiska utgåvan av Cosmo...Mycket läsning blir det :)
Dessvärre fick jag veta idag att Iphonen skulle ta minst 3 veckor :S så det blir nog helt tomt under julgranen i år....

No comments :

Post a Comment