01 December 2009

Miss Barnslig

Nu har jag bytt till lugnare låtar, http://www.youtube.com/watch?v=2JbN--XwvTo, jag bara älskar den här låten!!

Efter gårdagens goda gärningar så blev det en kväll med dåliga vanor. En kort tripp till mediamarkt, där Heroes Säsong 1 och 2 på Blu-ray köptes för 199kr styck ( på discshop kostar första säsongen 399kr ), därefter blev det en hel del Max-mat ( GI-kyckling mål, mozzarella-sticks, lökringar, chili-cheese nuggets, därefter bakelser...) fattar inte att jag orkar äta så mycket..haha..nu är det snarare så att måste gå ner 3 kilo istället för 2 inför julen..but who cares anyway :)

Jag har nu lagt en lugnande ansiktsmask, svullnaden har gått ned lite grann..ska lägga kamomilltepåsar på ögonen, får se om det hjälper något. Jag har tyvärr slut på mormors ögongrejs, hon har ju samma problem med ögonen som jag har...stackars oss..haha.

Första december idag, läskigt!!



Det känns som om det var Jul igår, kommer ihåg allt så väl. Varför går tiden så fort? Har som tur är ingen Julklappsångest i år. En present är redan köpt, borde komma hit imorron. Syrran ska jag beställa en bok åt, som ska levereras hem till henne, då hon har mycket tid att läsa under Julen :), mamma och pappa får ingenting...haha, bara ett kort, samma är det med mormor och morfar. Kompis J och jag brukar inte köpa något till varandra, befinner vi oss i samma land bakar hon kakor åt mig och jag ritar/målar ett kort. C får sin present med min egna expressbrevbärare (mamma) i februari...ja, då återstår inte så många till, tyvärr kanske. Jag önskar mig nya lakan, påslakan, örngott...men jag har ju redan fått min present, eller ja, den är på väg iaf.

Igår kväll så såg jag den här konstiga filmen, den var väldigt speciell, nästan lite ångestframkallande.

Så, nu ska jag se vad som gömmer sig bakom första luckan...sedan blir det seminarieuppgift from hell!

No comments :

Post a Comment