14 December 2009

Waking the deaf

Dagens föreläsning gav upphov till följande mästerverk (LOL):



Jag är nog inte den enda som kände så...vet inte om det är den tidiga tiden på en måndag morgon, eller om det är ämnet eller om jag helt enkelt är korkad.
Hemtentan på kursen är en mardröm. Som nedanstående frågan som är en av många frågor i tentan, visar:
Låt i (1) – (6) V = {cirkel, triangel, pentagon, kvadrat, linje}
2) {linje, triangel, cirkel} {cirkel, pentagon, triangel, linje}
3) ({kvadrat, linje, cirkel} – {triangel, pentagon, kvadrat}) {triangel, pentagon, cirkel}
4) – {pentagon, kvadrat}
5) – {pentagon, kvadrat} {pentagon, kvadrat}

så kommer tentan också att resultera i liknande krumelurer ---modern konst.

I duschen i morse fick jag påhälsning av en spindel. En stor sådan. Man kan nu lugnt säga att även min granne, som är döv, vet om min existens nu. *Scream*

Jag borde nog snart påbörja pluggandet på allvar, jag är dock rädd att jag bekräftar "myten", att tjejer inte har någon aning om IT, data, teknik, och aldrig kommer att lära sig heller...hur ska jag få allt som har med XML, HTML osv. att göra in i min träskalle???

Försökte mig på en lista om vilka filmer jag såg på bio i år..vet ej om jag fick med alla dock:
  • Watchmen
  • X-Men Origins: Wolverine
  • Star Trek
  • Angels and Demons
  • Terminater Salvation
  • Transformers - Revenge of the Fallen (på tyska)
  • Coco Avant Chanel
  • Ice Age 3
  • The Proposal
  • Harry Potter 6
  • G.I Joe, The Rise of Cobra
  • Gamer
  • The Ugly Truth
  • Surrogates
  • 2012
  • New Moon
och på söndag skall jag se Avatar på 3 D...hmm..jag spenderar nog alldeles för mycket tid på bion....

--får se om det blir en promenix ikväll, fotleden är fortfarande svullen, det var inte så roligt att gå runt i Muppsala idag..

No comments :

Post a Comment