13 December 2009

Up is Down

Mycket som händer, så lite tid, har tillbringat de senaste dagarna med min nya älskling iPhone han och jag vi är kära! Vi spenderar varje vaken sekund tillsammans, vi delar säng, åker buss ihop och han är med mig när jag gör bort mig totalt framför klassen..vi är lyckliga :)

Min kamera höll på att varna för väldigt låg batteri-nivå när jag försökte ta kort..så de här får duga just nu...



UP:
  • Min iPhone
  • Jag klarade hemtentan!!!
  • Jag gick 5 x 7km på 6 dagar
  • Jag köpte mysigt mjuka sängkläder
  • Jag köpte en ny kudde, en wellness-kudde som anpassar sig mitt huvud, hej då spänningshuvudvärk..or at least I hope so...
  • Bara 2 skoldagar kvar
  • Jag kan lyssna på "Älgradio" på iPhonen, det vill säga SWR 3, ååh vad jag har saknat det..får sådan enorm hemlängtan, det gör ont och gråten sitter i halsen..
  • Hittade "Mountain Dew" på en Ica-affär idag...*lycklig*
  • Stod ute i kylan i 1.5 timme i torsdags och babblade och skojade med två kurskompisar..tänk att det tog så lång tid innan jag hittade några att prata med :)
  • Mina LBD-böcker blir bara fler och fler...var tvungen att hitta en ny hyllplats åt dem..




DOWN:
  • Jag gjorde totalt bort mig framför klassen i torsdags, det var nästan så att jag bröt ihop framför alla också :(
  • Tenta på onsdag, inte börjat plugga än :S
  • Fick stanna inne idag, inte gå mina 2 planerade promenixer, mina fotleder har till sist bestämt sig att jag inte ska gå något mer..de är svullna och gör ont..varför varför varför var jag tvungen att ta ett sådant långt uppehåll..jag vet ju att jag har "trasiga" fotleder..men håller jag bara igång varje dag brukar det gå bra..men nu, efter ett sådant långt uppehåll..:( Det gör ont
  • Jag tror att jag sa något i telefon idag som inte var så bra...eller i alla fall om jag får lita på ångestkänslan i magen..:S
  • Blev alldeles för mycket choklad och glass den här helgen..
  • ???
  • Känner mig väldigt patetiskt eftersom jag bara har fått 3 sms på min nya iPhone, varav 1 är från mamma....haha..
Så, nu ska jag gå och lägga mig i min underbara säng :)

1 comment :

  1. Skulle inte din iphone vara vit? =)
    Snyggt rosa skal dock!

    ReplyDelete