20 December 2009

Avatar

Just hemkommen från Avatar.
Jag ska inte säga något om den nu, måste först låta intrycken sätta sig, bearbeta allt..en film för alla sinnen, det blev nästan lite jobbigt för ögonen..lite huvudvärk..Ska försöka att inte stämma in med stora hajpen nu...men jag gillade den..mycket..verkligen som en bra bok...har en pirrig känsla i magen..och jag känner den i hjärtat..svårt att förklara...

Ska gå och lägga mig nu..känner mig lite smått förkyld..behöver sova..drömma...Får se om det blir en liten utflykt till Västerås imorron, just nu känner jag mig inte så taggad...

Här bjuder jag på två kort från ikväll...

Först jag med de asfula 3D glasögonen, ser ut som "skolfröken" eller miss"mormor"...
aja..det bjuder jag på..hihi..
På andra kortet syns mitt sällskap idag..(tydligen är 3D-glasögonen mer smickrande på killar än tjejer...)



No comments :

Post a Comment