19 December 2009

Dum iPhone

Förstår mig inte på den här telefonen. Man måste tydligen ha på html läge på bloggen för att det ska komma fram ett skrivbord. Jag orkar dessvärre inte sätta igång min traktor-laptop, blir alltid så sur på hur den låter att jag slår till den, gör mig själv illa och vill kasta ut den genom fönstret.
Kollade på Julie and Julia igår, för att jag hade tråkigt. Jag gillar inte att laga mat och jag har inget intresse för det heller, så det blir svårt att känna med personerna, att identifiera mig med dem. Men Meryl Strep är hur rolig som helst, lol, ennschangteeeeee, haha, Amy Adams är adorable och Stanley Tucci, ja han är unik( tänker på hur han dansar i Shall we Dance, med peruk, eller på TheTerminal) och jag älskar ju Paris.
Idag är en sån dag där tiden inte vill gå, segt, långsamt, jobbigt. Även fast jag gick och la mig runt kl. 4 inatt, och sov till typ 11, så känns det som om den här dagen redan har pågått i en evighet och aldrig tar slut. Var en sväng nere på stan, vid minus 13 grader, brr, haha. Hittade inte det jag letade efter och det får nog bli en tågresa till Västerås på måndag. Kollade även på den ytterst dåliga filmen crank 2 idag, blää. Som vanligt så hamnade jag i ett svart hål idag, Love in Translation var så pass känslosam, så bra, och så är den bara slut, vad ska jag göra nu liksom? Kanske borde titta på Love Story for Bobby Long eller nåt. aja, även den dagen tar slut någongång. Imorgon blir det bio i Muppsala, Avatar, hoppas jag inte blir besviken. Mitt ex tyckte iaf att den var underbar, svårt att lämna bion, samma känslan som när en bra bok tar slut. Hope he's right, han borde ju veta vad han pratar om, han är ju lika galen som jag, hihi...

No comments :

Post a Comment