23 December 2009

Audrey, Wait

Jag har precis läst ut den här boken



Den var bättre än vad jag trodde, faktiskt. Jag läser inte böcker för Young Adults så ofta längre. Lets face it, jag börjar bli gammal. Tiden står inte still, även om jag mig oftare än inte fortfarande befinner mig i en 14-årings hjärna. Audrey, Wait förde mina tankar till den här boken..



Också en bok för unga vuxna. Av någon konstig coincidence så läste jag faktiskt denna förra året på juldagen, ute i stugan..det var kallt och mysigt och jag kunde inte sluta läsa...var inte världens mest sociala sällskap direkt..haha.
Men man får faktiskt inte förkasta dessa YA - böcker, man växer aldrig riktigt ur denna ålder. Många av de insecurities jag hade då har jag fortfarande kvar, det är ofta jag känner igen mig, kan identifiera mig...kanske borde lägga ner a bigger effort att bli vuxen...:S

Jag börjar få lite ångest inför imorron. Jag har inte vågat ta fram byxorna ännu, som jag ska ha imorron. Det är ett år sedan jag hade på mig dem sist och what with all the weight-gain, de kanske inte passar längre :S.

Ska strax ta fram alla mina pärlor..försöka skapa något halsband eller örhängen till morgondagens outfit..det kan ju faktiskt inte bli värre...moahahaha

1 comment :

  1. So have you read Audrey, Wait yet? Did you love it? The second cover is really cute too!

    ReplyDelete