08 December 2009

Books

I brist på roliga, intressanta och spännande saker ( as if..haha) att skriva, så lägger jag ut lite bilder på mina böcker...blev en till beställning på 7 böcker idag...men nu får det vara enough! Behöver sponsorer tack! Det går bra med motionen. Blev en till promenix på 7km igår, trots regnet. Dessutom gick jag till/från bussen, till skolen (förbi ekonomikum, genom kyrkogården) och från skolan ner till busshållplatsen, genom staden. Men jag lyckas tyvärr inte äta nyttigt..nej, jag äter massor, fattar inte varför jag är så hungrig hela tiden...men jag hoppas att det åtminstone tar ut varandra så att min dubbelhaka inte får sällskap och blir en trippelhaka...
Föreläsningen igår var jobbig, jag fattade ingenting, men istället för att lyssna intently så satt jag och ritade...nu ska det bli "cleaning" av mina smycken..det vill säga putsa silvret..haha..sedan mera plugg...








2 comments :

  1. Åh gud jag vill komma och hälsa på dina böcker!!! Och kanske dig med. ;)

    ReplyDelete
  2. Grrrrrreat books and such a cute bookshelf! Wish you had a book blog so I could read your reviews of these - goodness knows I don't understand a word of Swedish

    ReplyDelete