30 December 2009

Obsession: 3

Här kommer min tredje Obsession som samtidigt har med Nyårsafton att göra:

Sagan om ringen, men absoluta favoritfilm, har läst böckerna innan filmerna kom, och jag är helt enkelt obsessed. Haha
Fick hem hem Minas Tirith statyn igår, passar bra in hos min älskade Boromir (är ett stoooort fan av Sean Bean :) ) och stora Gollum freak-statyn..haha..





Bok-samlingen, finns som vanligt på tyska, svenska och engelska





Och så filmerna förstås (har jag som VHS, DVD och extended DVD) väntar som en crazy-person på att de skall komma ut på Blu-ray i april, även om det bara är de korta versionerna :(




Imorron är det Nyårsafton, som för mig betyder: Sagan om Ringen dag, det vill säga alla tre extended filmer skall ses imorron..ser otroligt fram emot det, Sagan om Ringen maraton :)

Mat: Fondue ( Ost, ej Chinoise)
Dricka: Vit Vin (Black Tower förstås..haha) och mousserande vin vid tolvslaget (Henkel)
Dessert: Choklad/Glass

No comments :

Post a Comment