19 January 2010

Förvirrad och hej då Hunk...

Det var en bra bit efter två när jag till slut somnade, äntligen!!
Bara för att vakna halv sex, helt förvirrad, jag visste inte var jag var och vilken dag det var...det tog säkert fem minuter innan huvudet klarnade och jag hade listat ut att jag låg i min säng, att det var tisdag och att jag inte behövde åka till skolan idag..lucky me, min hjärna är inte helt mos ännu..

Gick in i vardagsrummet för att sätta mig framför tv:n ett tag för att kolla på tennis, Australian Open, Federer så klart :), när det gick upp för mig att Hunken nu har slutat. Tennis utan ögongodis, hur ska det gå till? Han har i stort sett varit med sedan jag började titta på tennis och det känns konstigt att han nu har avslutat sin karriär, hjälp vad tiden går. Tennis kommer i alla vara en hel del "fulare" nu!



Efter att ha kollat ett tag på tennis gick jag tillbaka till min säng och somnade om. Härligt.

Nu ska jag gå och äta lite lunch, sedan blir det plugg/läsning/förberedelse inför grupparbete/seminarium...

Stats:
  • Har slutat med att skriva upp kcal i min iPhone (för mkt jobb :D )
  • Har gått ned 1 kg sedan starten (1.5 om man räknar det jag gick upp också)
  • Sänkt min BMI med 0.4
  • Har börjat motionera mer också

No comments :

Post a Comment