08 January 2010

Everything changes..

Har tyvärr ingen text att följa upp mig rubrik med...nothing happens here...

Lever, igen, i en bubbla, långt bortom verkligheten. Jag sover mycket, runt 11 timmar, jag älskar att sova, och det är inte ofta jag kan sova..vaknar mycket, svårt att somna osv. Men just nu är jag ledig, en vecka kvar tills tentan skall lämnas in ( så, ingen panik yet) inga problem (inga stora i alla fall) som håller mig vaken om nätterna. Det är mysigt att sova.
Jag varvar mina dagar med att lyssna på musik, pluggläsa (aldrig varit så effektiv förut, haha) och pyssla lite med det ena eller andra...Everything is standing still

  • Ingen bok idag heller ( vad håller posten på med????, jag visste att det skulle ta lite längre tid, då det har varit så många helgdagar, men herregud, boken skickades den 23.december! Det är 7 arbetsdagar!! Snigelpost, verkligen!)
  • No movie heller..
  • Min stora traktor hämtas på måndag, hoppas att det blir bra sen!! Måste köra en hel del back-up nu i helgen...
  • 1074kcal igår
  • Äntligen promenix!! 1 timmes fast walking, jippie, äntligen kunde jag fylla i exercise..hehe!
  • Kombinerade promenaden med ett besök på Maxi, där det blev inköp av nyttigheter och smink (kom på igår att jag borde köpa nytt, har kanske köpt tre produkter under hela 2009 och det känns som om jag borde kasta allt jag har...därav ett dyrt sminkinköp igår)
  • Ska greja lite i badrummet idag, som sagt, kasta sminket, kasta gammalt eller halvtomt Shampoo osv. göra en lista på vad jag behöver inhandla....
  • Har tänkt åka till Västerås imorron, handla saker till badrummet (nytt duschdraperi, handdukar, matta osv.) ..jag gillar ha nya projekt, synd bara att jag inte har pengarna..dröjer ett tag innan jag får pengar igen :(
  • Gått ned 0.2kg sedan igår..nu går det åt rätt håll..haha.
  • Kollat på Paper Heart och Whip it igår, quirky, konstiga, må-bra filmer..Me like!
  • Har laddat inför en filmkväll idag, med massor av grönsaker --> grönsaker och dipp..mumsigt! Synd bara att jag inte har någon film :(, promenix ner till hyrstället får det bli...
  • Tänkte ta en sväng förbi Ikea imorron också, måste inhandla nya hyllplan till bokhyllan..
  • Och HM förstås, måste bli av med mina 200kr i clubbonus som jag fick...borde inte vara så svårt..:P
  • Drömde en massa konstiga drömmar inatt, kanske borde kolla upp om de kan betyda något..läskigt var det iaf..
Så, åter till pluggandet... :)

No comments :

Post a Comment