05 January 2010

Stats

  • Har nu slagit igen min dumma traktor, för gott om den inte blir lagat snart.
  • Dammat av min lilla sötis och fixat internetuppkoppling, så nu har jag en tyst dator som är större än min iPhone om än bara lite....
  • Måste nog fixa förstoringsglas, haha, nej, kunde jag skriva C-uppsatsen på den så kan jag skriva en sketen liten hemtenta på den nu...
  • Min bok som skulle ha kommit igår, kom inte heller idag...vad jag göra nu...måste vänta till torsdag ju...buhu...(jag som hade planerat så väl, läste ut min sista bok igår..böckerna räckte genom hela lovet)
  • Har bestämt mig för: The Proposal, The Holiday och Game Plan...måste komma på en eller två till. Ska skicka förslag till mamma och sedan är det bara att beställa...ser fram emot mysiga film-kvällar med mamma :)
  • Har redan (!!) läst 20 sidor i en pluggbok...visst är jag duktig (ironisk)
  • Har ätit 1094kcal (får äta 1109kcal) igår
  • Har gått upp 0.5kg tills idag (HJÄLP!!!)
  • Zero excercise pga av iskyla :(
  • Nu måste jag tvinga mig att äta - vill bara lägga mig under täcket och ignorera all mat som står färdiglagad i kylen...arrrrgh
  • Jag upptäckte igår att jag HATAR doften av jasmine (blomman) ...inte bra om man själv luktar som det..var tvungen att hålla andan hela dagen igår...blää..tack och lov att det finns vatten..jasmine duschgelen flög ut genom fönstret idag (morgondagens headline - gammal pensionär dog när han träffades av ett föremål som flög ut genom ett fönster, han tappade balansen och slog i huvudet på den hårda isen, dog omedelbart.)
  • Jag är blek...ser sjuk ut..måste do something about it.

No comments :

Post a Comment