16 July 2009

Tid och pengar

Sista dagen idag. Mina linser har fortfarande inte kommit. Beställde de för snart 2 veckor sedan och de har inte kommit fram. Hoppas de kommer imorron, annars så måste de skickas till Sverige, vilket jag tycker är lite onödigt, varför skall allt vara så krångligt?

Var på stan imorse, hittade en massa fint, flera av mina favorit-kollegieblock, samt en penna med fjärilar på *me like*, köpte dessutom en liten rullväska, i silver med ett blommönster. Pappa tyckte den var asful..så nu gillar jag den inte längre (undrar varför det alltid är viktigt vad pappa tycker??), hursomhelst, den kostade bara runt 120kr, så det var det värt, måste ju frakta chipsen på något sätt ju..haha.

Väntar desperat på min lön, är ju redan en vecka sen jag slutade. Vill ju veta hur mycket!! Jag hoppas på 18'000 kr så att det räcker till datorn och Paris-resan.....*längtar*


Å andra sidan så var jag ju i Paris i förrgår....


No comments :

Post a Comment