21 July 2009

Smycken

Jag har äntligen tagit bilder på mina smycken som jag har gjort. Eller gjort, kanske lite överdrivet att säga. Jag har gjort örhängen av gamla halsband eller armband, köpt några pärlor lite här och var..har förändrat halsband, lagt till eller tagit bort och flera har jag fixat ihop själv med hjälp av en tång och olika pärlor...jag har köpt en hel del nya pärlor, har gått igenom mammas gamla smyckeskrin samt min syrras gamla fyndlåda..har förhoppningsvis snart motivation och en spännande audio-book att lyssna på så att jag kan pyssla ihop nya saker :) Jag menar absolut inte att alla är fina, de flesta har jag aldrig haft och kommer aldrig att ha på mig..de skapades eftersom jag hade tråkigt ur saker jag hade tillgänglig..ibland behöver jag jobba med händerna...göra något kreativt, slappna av...

Blue Collection



Spring





Purple





Brown





Quirky


No comments :

Post a Comment