21 July 2009

Favorit i repris

Kalla mig alkis, men jag njuter av min ledighet. Efter att ha haft rejäla krämpor i magen hela eftermiddagen, småstädning och diskning och en 7kms promenix, så fick jag slappna av utan att ha ont i kväll. Försökte mig först på Wasabi-chipsen, men kom ganska snabbt fram till att de nog borde avnjutas i samband med en dipp. (eller soja-sås :P )...Fick bli en påse Pommes Pinnes, två stora glas med vodka, orangina och cola + Rambo First Blood på blu-ray. Ingen aning varför jag gillar sådana filmer..men jag gör det helt enkelt...ska fortsätta med tvåan imorron...Och varför heter alla "action-hjältar" John i filmerna?????

Nu har jag precis haft en djup diskussion om Michael Jackson, där vi kom fram till att jag nog är för ung för att kunna uppskatta honom....

Resten av kvällen är inte bestämt än:

- Gå och lägga mig
- Ta en drink till
- Leta fram nån bra bok
- Ta en drink och läsa en bok
- Annat förslag?

No comments :

Post a Comment