16 July 2009

Näst sista kvällen...




Trevlig kväll idag. Efter världens åskväder under natten tills idag...det regnade så otroligt mycket att jag trodde att takfönstret skulle gå sönder, det blixtrade och åskade samtidigt så att jag trodde flera hus hade sprängts och det regnade med sådan kraft och hastighet att jag satt alldeles häpen i sängen. Det lät som om takfönstret exploderade eller höll på att sprängas sönder.

Sov länge imorse, var typ bakis pga all mat och vin/snaps igår..på eftermiddagen var det underbart fint väder. Det blev en promenix ut till Coop, ville egentligen köpa ett par skor i nån utav skoaffärerna därute..men nix..hittade ingenting övertygande.



Ikväll blev det promenix längs floden, glo på militärer på permis, ta en drink vid flodstranden, kolla kort och säga hej då :(



Hemma blev det champagne och choklad...imorron ska det åkas till stan, shoppa det sista, på sen-eftermiddagen kommer syrran igen, till kvällsmat blir det massvis av min favvo-mat, fredag ska det inhandlas den sista chokladen och rivella och sedan hoppas jag att det inte är allt för mycket åskväder så att det blir en "trevlig" resa hem.....

No comments :

Post a Comment