20 July 2009

Books to read in Paris

Jag beställde nyss tre böcker..det är en chansning..på två sätt.
För de det ena så är det böcker som jag inte vet om de är bra...
Beställde Paige Toons tre böcker..eftersom någon rekommenderade de för mig. Så jag hoppas :), för det andra så ser det lite tunnt ut på bokfronten och jag behöver ngt att läsa i Paris, men eftersom jag beställde böckerna fraktfria så tar det några dagar extra och chansen är nu extra stor att de inte hinner fram innan jag åker..så jag får hoppas på ett bra urval på pocketshop på flygplatsen.

Längtar efter:

The Good Luck Girl - av Kerry Reichs
The Lost Symbol - Dan Brown ( helst som audio-book, så att det blir måååånga promenixer)
An Echo in the Bone - Diana Gabaldon ( som jag läääääängtar, det blir förmodligen en beställning på amazon.com, eftersom det inte verkar som om England eller Sverige tar in den i år!!!!..så jag får beställa på amazon.com med allt vad det innebär...hutlöst med fraktutgifter + ev. tullavgifter, men vad gör man inte för boken man har väntat en evighet på?...och det är faktiskt inte Jamie jag är ute efter, utan unge Ian..hoppas han överlever bara :S )

No comments :

Post a Comment