28 March 2010

Längtar

  • längtar efter våren och sommaren
  • längtar efter imorron!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • längtar efter böcker..behöver nya böcker typ NUUUUUUUUUUU!
  • längtar efter nästa vecka när Sagan om Ringen kommer på blu-ray!
  • längtar efter nästa Gerry Butler-fix...förhoppningsvis på onsdag
  • längtar efter nya köket!!

Gjort den här helgen:
  • myst med två katter
  • ätit massvis med salami
  • haft vilodagar :(
  • ätit sjukt god kladdkaka
  • kollat två gånger på New Moon, en gång själv och en gång med sällskap..tycker fortfarande att den är helt värdelös och jag blir typ arg när jag tänker på den. Och jag känner absolut ingenting när jag kollar på den..förutom mardrömsscenerna när hon skriker..det enda som känns äkta...och jag har massvis att anmärka om hur de valde att filma vissa scener..vadå: oj, du blöder..jag tar av mig tröjan och visar mina muskulösa överkropp liksom...ååå så arg jag blir!!!!!Måste dock säga att jag gillar soundtracken,,kan inte få nog av den..lyssnar på den hela tiden! Den får mig till och med att önska att mamma o pappa inte sålde mitt piano för nåt år sedan..vill ju bara spela ju!!!
  • Jag har ätit världens godaste chips, inköpt på discshop.se..fattar fortfarande inte varför inte mina favorit chips går att köpa här i Sverige (zweifel.ch - paprika chips(peperoni/chili chips på svenska)) eller min favvo-dricka (rivella.ch--blååååååååå)

Det fanns en gång en katt. En väldigt ung katt. En katt som inte tappar hår och är bra för allergiker. En väldigt nyfiken katt. En katt som ville kolla vad det där svarta snöret som hänger ned från kameran var för något.".hej, jag heter Jack..fast jag tycker jag ser mer ut som en utomjordning, lilla E.T. eller som en pytteliten panter. Jag tycker dessutom att handväskor är väldigt roliga att LEKA med! Det är allt, jag vill bara leka med dem..jag är INTE tjejig på nåt sätt!
Och vill ni veta en rolig sak? Jag delar hus med en äldre tjej-katt och hon har väldigt stor respekt för mig..hon gör typ som jag säger..Alltid- hela tiden...jag älskar min tillvaro..jag är KUNG!"


No comments :

Post a Comment