05 October 2009

Känsla av lätthet

Efter en helg med en hel del dumma magkänslor, känns det lite lättare nu.

- Tentan gick åt skogen, men det var väntat, jag gläds dock åt det faktum att jag lyckades lämna in den mot alla odds, skrev den på otroligt kort tid.
- Mexico-kvällen var underbar. Maten urläcker, tequilan jätte god.
- Filmerna som jag tittade på i lördags var underhållande
- Bones är underbar, skulle jag vara intresserad av tjejer skulle jag vilja bli ihop med T.B typ NU :D
- Chokladtårtan igår smakade heavenly,...söndagsångesten avtog något efter besök av B, L och A.
- Men avsaknaden av SMS eller eMail från mamma i helgen ledde till att jag blev ännu mer orolig, magkänslan hjälpte inte precis till. Hade mardrömmar om min syrra och om morfar...osv.
Men jag fick precis klartecken, morfar klarade första operationen, andra äger rum imorron. Syrran och pappa ligger på stranden och solar..mamma har precis shoppat och inhandlat god mat till middagen......medan jag är här i iskalla Sverige och fryser..haha.
- Nu ska jag ta det lugnt iaf, efter att ha gjort en veckas paus i Echo In The Bone ska jag återuppta läsandet, choklad skall det ätas till och drickas något gott. (Ska börja äta nyttigt imorron, eller nästa vecka...eller vad sägs om nästa år????)

No comments :

Post a Comment